.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ یک کوهنورد 61 ساله در ارتفاعات علم کوه

یک کوهنورد 61 ساله تهرانی به نام میکائیل هاشمی پس از سقوط از ارتفاع چهار هزار و 300 متری علم کوه فوت کرد.

به گزارش شمال نیوز ، این اتفاق که غروب یکشنبه رخ داد، کوهنورد پس از سقوط چهار هزار و 300 متری سیاه سنگها در ارتفاع چهار هزار متری در لای صخره های مسیر متوقف شد.

علی فرضی، سرپرست قرارگاه کوهنوردی روبارک و راهنمای کوهنوردان با تایید این خبر گفت: گروه چهار نفره کوهنوردی آزاد به سرپرستی میکائیل هاشمی چهارشنبه هفته گذشته به قرارگاه مراجعه کردند و پس از استراحت از قرارگاه عازم علم کوه شدند.

به گفته وی، این گروه مسیر حرکتشان را از ارتفاع چهار هزار و 300 متری سیاه سنگها انتخاب کردند که به علت یخبندان بودن مسیر و بی توجه به هشدارهای کارکنان از این مسیر عبور کرده و در بازگشت و پس از صعود به قله سیاه سنگها، میکائیل هاشمی از ارتفاع سقوط می کند.

فرضی افزود: گروه محلی کوهنوردان فرضی صبح امروز دوشنبه به اتفاق سه نفر از گروه تهران عازم منطقه شدند تا جسد کوهنورد را پس از پایین آوردن از صخره ها به قرارگاه انتقال دهند.

قله علم کوه و تخت سلیمان با ارتفاع چهار هزار و 800 و چهار هزار و 850 متر از سطح دریا دارای 45 قله بیش از چهار هزار متری بوده که هر ساله صدها کوهنورد ایرانی و خارجی از برخی قلل از جمله علم کوه صعود می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.